.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هاشمی رفسنجانی: هیچ نظیری برای رهبر انقلاب وجود ندارد
هاشمی رفسنجانی: هیچ نظیری برای رهبر انقلاب وجود ندارد

هاشمی رفسنجانی در دیدار اخیر بادامچیان نماینده مردم تهران در مجلس با وی، مواضعش را درخصوص ولایت فقیه، رهبر انقلاب ، وقف اموال دانشگاه آزاد و فرزندانش بیان کرده است.

اسدالله بادامچیان عضو ارشد حزب موتلفه و نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی با مشرق، با تاکید بر اینکه دیدارش با هاشمی رفسنجانی یک دیدار خصوصی بوده است، گفت: در این دیدار موضوعات مختلفی از جمله مسائلی که در جامعه درباره ایشان مطرح است و لزوم تبیین این مسائل بصورت شفاف مطرح شد.

وی ادامه داد: در مساله وقف دانشگاه آزاد ایشان گفتند؛ من اصل ولایت فقیه را که خودمان سالها مبلغ آن بودیم را کاملا قبول دارم و اصولا رهبری فعلی انقلاب را شخصی می دانم که هیچ نظیری برای ایشان نیست و هرگونه تضعیف ایشان را حرام می دانم.

بادامچیان تصریح کرد: آقای هاشمی در این دیدار گفتند که "درباره وقف اموال دانشگاه آزاد از نظر فقهی معتقد بودم که اموال قابل وقف کردن است اما بعد از نظر صریح ایشان من حتی نظر خودم را در جایی نمی گویم و همان نظر را پذیرفته ام".

به گفته بادامچیان هاشمی در این دیدار اعلام کرده که راجع به سایر مسائل هم معتقد است که ولایت فقیه نباید تضعیف شود.

نماینده تهران در مجلس در پاسخ به سوالی درباره مطرح شدن مسائلی مربوط به فرزندان هاشمی رفسنجانی در این دیدار اظهار کرد: این مسائل خصوصی است و درهیچ جای دنیا چه در حقوق اسلام و دیگر کشورها پدر را به جای پسر محاکمه نمی کنند؛ البته بلاتشبیه عرض میکنم امام دهم هم فرزندشان جعفر کذاب بود اما کسی به این دلیل ایشان را مواخذه نمی کند.

بادامچیان در پاسخ به این سوال که آیا نباید به سوال افکار عمومی درباره موضع آقای هاشمی درباره اقدامات فرزندانش پاسخ داده شود، خاطرنشان کرد: این جلسه خصوصی بود و حرفهای ما در این زمینه نیز بحث های خصوصی من و ایشان بعد از 50 سال رفاقت بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حمیدرضا رسولی 5 آبان 1389



مدرک دکتری دانشگاه آزاد جاسبی و کسب امثال این گونه امتیازات برای بعضی از دایه داران و سینه چاکان دهه های اول و دوم انقلاب آنچنان مذاقشان را شیرین و گوارا ساخته است که پس از گذشت بیش از شانزده ماه از روشن شدن ابعاد پیچیده فتنه و به رغم اقدامات ناشایست از سوی نزدیکترین افراد منتسب به آقای هاشمی، اینچنین سنگ ایشان را به سینه می زند!
جناب آقای دکتر! بادامچیان: دل به آن خوش کرده اید که بیش از 50 سال سابقه دوستی با جناب آقای هاشمی را در سوابق انقلابی نه چندان روشن خود تلمبار کرده اید؟
رهبر فرزانه انقلاب بی جهت نیست که بخش عمده ای از بیانات خود را به موضوع مهم بصیرت اختصاص داده اند. معظم له در دو روز گذشته در خصوص همین موارد در جمع در ديدار پرشور هزاران نفر از جوانان، دانشجويان و دانشگاهيان در قم، عافيت طلبي، هواي نفس، منافع شخصي و لجاجت را از جمله عواملي یاد کردند كه مانع از اقدام برخي افراد در دفاع از حق مي شود. به درستی مصداق عینی آن همین دسته از افراد موج سوارند که در هر دوره از انتخابات سوار بر امواج سیاسی،در غالب تکلیف ولی برای رسیدن به مطامع و خواسته های در واقع شخصی دست و پا می زنند. رهبر فرزانه انقلاب چه خوب حق مطلب را ادا کردند که" برخي از افرادي كه اكنون از مسير انقلاب اسلامي جدا شده و درخدمت ضدانقلاب هستند، در دوره اي بصورت افراطي، انقلابي بودند اما به عللي گرفتار وضع فعلي شدند". مسلماً مصداق چنین سخنانی در خصوص افراد با توجه به مواضعشان متغیر است. ولی شما هم به گونه ای مخاطب آن هستید و مطمئن باشید که کدخدامنشی و انجام اینگونه اقدامات دلال گونه و سخنگوی دیگران شدن نه تنها شما را به ساحل نجات(پیروزی در انتخابات بعدی مجلس) خواهد رساند، که چهره واقعی تان را که در چند سال گذشته در زیر چتر اقدامات متظاهرانه و ریاکارانه پنهان نگه داشته بوده، نمایانتر از حال خواهد ساخت. انشاء الله




ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.